mandag den 19. marts 2007

ZENICA OKA MOGA 17

Zaboravljeni uglovi i coskovi stare Zenice koji jos uvijek egzistiraju vrl blizu urbanog dijela grada .



A naravno tu su i neizbjezni kontejneri,jer da nije njih narod bi smece bacao okolo po ulicama i parkovima pa bi Zenica vrlo brzo bila zatrpana smecem,a kontejneri su tu da se to smece skuplja i odvozi.
Moja osnovna skola u koju sam isao 8 godina,biajse to nekada davno,u proslom stoljecu sto bi se reklo.
Ja je znam po starom nazivu ,zvase se Manojlo Popic ,a danas su joj neki ljudi promijenili ime,niti ga znam niti me interesuje.Ali znam da sam tu prozivio svojih lijepih prvih osam godina zivota skolujuci se.
Jedan neobican grafit koji sam uhvatio u objektiv svoje kamere na zidu jedne zgrade na Meokusnicama.




Zenica ,marta mjeseca 2007 !

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Fin Potok okupan u suncu.