lørdag den 17. marts 2007

NEOBICNE SLIKICE ILI SKICE IZ MOJE DIGITALNE RADIONICE !

Bilo je to nekada u nekoj zemlji na brdovitom Balkanu.....kad su te novcanice na slici zaista nesto i vrijedile.Sjecam se tih 100 dinara,tkzv. " Konja ",pa nije se mogao potrositi za jednu noc u obliznjem kaficu......
Mislim da su i Zenicke lepinjice zasluzile da se nadju na netu,pogotovo one koje se prodaju u vrijeme ramazana,tkzv. " Ramazanije ".Ja jucer sa sobom ponesoh 10 komada iz Zenice,da mi dusa malo mine jeduci ih sljedecih par dana,mozda ce se nekome ovo ciniti glupim i smijesnim,cuj fantoma nosi lepinje iz Zenice,ali meni cini cast da Zenicke dodju cak i dovdje do Bornholma .

Nabasah u Zenici na ovo podsjecanje na izgradnju pruge davnih godina pa mislim da je red da i ovo ugleda svjetlo dana,ipak je to nasa istorija.
U ovim ,sada vec kod danasnjih generacija zaboravljenim " Sangajkama "sam dosao u ovu kraljevinu koju zovu Danmark sad vec davne 1991,jos uvijek su u zivotu,ali nisu u funkciji,sluze samo kao muzejski eksponat.A mislim tih davnih godina da nije bilo bolje patike na podrucju bivse SFRJ od " Sangajki ".
Obavezno stivo kod Zenicke omladine 80-tih godina,pitam se pitam da li itko od danasnje generacije zna za ovo stivo?.

Male slikice iz moje digitalne radionice.Nezaobilazne stvari koje se nadju na stolu u kafani svakog prosjecnog Zenicanina.

A naravno tu je i nezaboravni sepet,namjena mu je visestruka bila,a mozda se i danas koristi u okolnim selima,sve i sva se moglo u njemu prenositi,robu u njegu,sepet na brdskog Bosanskog konja i pravac selo .
SKICE IZ MOJE DIGITALNE RADIONICE .

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ne znam da li spadam u 'danasnju generaciju', ali svakako smo i mi citali Christiane F.

Jesi li ti ucestvovao na nekoj radnoj akciji?

Super novcanice, posebno su mi dragi brodovi ljubicasti (20).

I za kraj, hvala sto konacno prikaza 'Sangajke' !!!

Anonym sagde ...

S:
Samo da znaš, Timur ima šangajke i to u obe varijante, crnoj i bijeloj!

Bogumil sagde ...

A ja nazalost imao samo te bijele,hehehe,jer nije bilo drugih,a danasnja generacija ipak ima vise izbora,neka nama Timura zivog i zdravog :)

Bogumil sagde ...

Ma to sam ja mislio da ovi " danasnji " ne znaju za to djelo,ali mislim da nema nikoga iz Zenice koji je generacija 60-tih,70-tih,mozda 80-tih ,a da nije citao tu knjigu ili film pogledao.A inace nisam bio na radnim akcijama,nekako nisam tada bio u tom filmu,a mislim sada da sam mozda nesto i propustio u svom zivotu.