torsdag den 8. marts 2007

DJEVOJCICE-DJEVOJKE- ZENE,NOCAS PJEVAM ZA VAS ZALJUBLJENE......


Jedan mali kolaz slika Zenice,danas 8 marta,medjunarodnog dana zena koji se nazalost ne obiljezava u mnogim zemljama EU.Jedna od zemalja gdje je to nekada davno krenulo ,tamo negdje 1909-1910 je i kraljevina Danska,a danas o tom danu nema ni pomena,cak je mozda i uvreda zeni ako joj na danasnji dan covjek,ljubavnik,momak,muz pokloni cvijece ili nesto drugo.


U Zenici , a i na cijelom Balkanu je to jos uvijek jedan od prestiznih praznika gdje je zena u centru paznje,ali opet u drugu ruku to nije u redu,jer po mom poimanju zivota zena treba da bude u centru paznje svih 365 dana u godini,a ne samo taj jedan dan.
A na ulicama grada je danas bila prava ludnica ,svi i sve su kupovali cvijece i poklone za neke svoje najmilije djevojcice,djevojke,zene,bilo je to lijepo za vidjeti.

A danas 8.03.uhvatih u svoj objektiv i sliku drveta koje je bas danas na dan zena probeharalo,kao da je znalo da je danasnji dan ,dan zena i da se taj dan zenama poklanja cvijece........

Zenica ,danas na medjunarodni dan zena ,8.03. 2007

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gdje ta stara kuca na zadnjoj slici?

Anonym sagde ...

Sharm, sahovski klub,...

Anonym sagde ...

Ah ok, hvala A. :)

Djeluje mi sarmantno, onako romanticno..iz starih doba :)

Bogumil sagde ...

Stara kuca na slici je malo povise iznad Doma Stampe,ne znam da li itko tu stanuje,ponekad mi se cini da je napustena,gledacu da je slikam sljedeci put sa druge strane.

Anonym sagde ...

slike su prave svaka cast

Anonym sagde ...

kao prvo veliki pozdrav za tebe a drugo pitanje da li bi ima sta protiv da korstim tvoje slike za pravljebje zenicki RAZGLEDNICA koje ja bi ja stavljao u svoju galeriju pod zenicki .com pogledaj nesto sam pravio i raja je bila zadovoljna toliko za sad vozdra.sejo

Anonym sagde ...

Imam prijedlog, Bog.
Nesto sam mislila, u blizini ove kuce se nalazi specijalna osnovna skola, nekadasnja 'Djordje Premovic'. Vjerovali ili ne, nikad tu zgradu nisam vidjela. Mozes li da nam je prikazes na nekoj fotki? Hvala lijepa.

Bogumil sagde ...

Za Seju !

Pa ne bi bilo lose,samo nije naodmet napomenuti da su slike preuzete od mene !?Sta mislis o tome ?
A slika skole Djordje Premovic stize vrlo brzo......