mandag den 19. marts 2007

ROCK CLUB HEY JOE

Jedinstven club na podrucju Zenice,a bogami i blize i dalje okoline ,pod nazivom Hey Joe.Imao sam tu cast da ih posjetim 14.03.i naravno tu je rezultat te moje posjete.Nesto nevjerovatno za vidjeti ,a i osjetiti u clubu.Kao da se covjek vratio 30-40 godina unazad,tu u klubu kao da je vrijeme stalo.I svaka cast ljudima koji stoje iza toga(da ih sad ne nabrajam poimenice ),jer bili su svjesni toga da bez nase proslosti nema ni nase buducnosti,a tek kad covjek udje u Hey Joe moze da spozna koliko je bliza istorija Zenice toliko velika,a i síroka,boze moj,tek tu se moze vidjeti da se zivot u Zenici odvijao i davnih 60-tih i 70-tih godina proslog stoljeca i to vrlo burno,a mi malo mladji toga nismo ni svjesni,jer uvijek mislimo da istorija nekog grada pocinje sa nasim rodjenjem,a prije toga nije bilo nista,a u stvari bilo je ,bilo ,vise nego sto mislimo i sto znamo .A ne znamo skoro nista.........I jos jednom kazem,tj.pisem ,skidam kapu Josipu i Milenku za sve sto su napravili sa tim i u tom klubu,a posebno im hvala za docek i dobrodoslicu kojom su docekali mene i moje drustvo ,naravno ne zelim zaboraviti ni konobara/kelnera GRGU za njegovu profesionalnu uslugu tokom naseg boravka,a tu je i stari ,dobri Zeljko Skuljevic kojeg bi svaki dobar namjernik -putnik pozelio u svom drustvu uz casicu crnog vina.........LONG LIVE ROCK N ROLL..........I nadam se da ako Milenko ili Josip ovo procitaju odsviraju u klubu RIDERS ON THE STORM za mene i moju dusu.










2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Cuj Riders! hehe.

Bogumil sagde ...

Ja nego,dobri stari James Douglas Morisson nas sada gleda sa visine i mozda nm se smije,covjeku nije jasno da jos uvijek neko slusa njegove pjesme,a pjesme su mu vjecne.