tirsdag den 27. marts 2007

JOS NEKIH STARIH I ZABORAVLJENIH SLIKICA ZENICE.

Legendarna kosarkaska utakmica na Bilmistu ja mislim sad vec davne 1990 god.Te godine je Celik usao po prvi put u svojoj istoriji u tadasnju najjacu kosarkasku ligu na svijetu.I debi je Celik imao protiv Cibone koji je izgubio sa jedno 10-tak razlike.Bilo je lijepo tada biti jedan dio te atmosfere,a uz pomoc slikica koje sam tada napravio se covjek uvijek toga sjeti sa sjetom u mislima.


U toj fabrici,nekada najvecoj na Balkanu sam radio punih 6 godina,a grb sam dobio na poklon od nekadasnje Ambasadorice BiH u Danskoj Lamije Tanovic u znak zahvalnosti za dobru nasu saradnju i ponosam sam na to.






A ovako je krenulo sa izgradnjom celicnog solitera,da covjek na povjeruje u to .

Jos jedan od rariteta ,Zenica na markicama bivse nam drzave ili ti domovine.



NEKADA DAVNO BILO,SAD SE SPOMINJALO I EVO PUTEM MODERNE TEHNOLOGIJE ODRZAVA SE U ZIVOTU I PRENOSI MLADJIM GENERACIJAMA.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Bogumile mnogo ti hvala na lijepim slikama, zelim ti svaki uspjeh u radu. Vidis ti slucajnosti, prva ti slika kapije tri u kojoj sam sama sebe prepoznala iduci na posao, ja je nisam imala ali je vidim na tvome blogu, ja bi te zamolila ako mozem da mi posaljes ovu sliku, javi mi na email nisveta51@hotmail.com unaprijed ti hvala pozdrav od Nisvete.