søndag den 25. marts 2007

ZENICA ,NEKADA DAVNIH GODINA

Stara Zenica,ali opet pored toga mozemo reci i moderan grad,jer uporedjujuci Zenicu sa ostalim gradovima u bivsoj nam domaji,davnih 1950-tih je bila zaista moderan grad u razvoju.Toliko godina prodje,a tko bi sad rekao da je tada u Zenici bilo tako.Jer vec sam i pisao,mi koji zivimo sada moramo znati da istorija jednog grada ne pocinje sa nasim rodjenima i uvijek je bio neko prije nas.
Nadam se da ce potencijalni posjetioci ovog bloga naci nesto zanimljivo na ovim starim slikama...........

Slika starog stadiona u Blatusi gdje je Celik igrao utakmice ,privremeno,dok se gradilo novo Bilino Polje,a danas ni traga ni pomena tom stadionu u Blatusi......

Lijevo na slici je nekada bio legendarni BALKAN ,okupljaliste urbane i mozemo reci rock raje/omladine tadasnje Zenice.BALKAN je bio omiljen i popularan sve do sredine 90-tih godina proslog vijeka kada je nestao sa karte popularnih okupljalista Zenicana kao i mnogi objekti tih pocetaka " demokratije " koji su i zbog rata nestajali jedan za drugim .......Sto je zanimljivo vidjeti,tada je BALKAN imao i ljetnu bastu,tacno preko puta kina Central,mnogo puta smo isli u kino na predstavu,a prije toga ubili vrijeme sjedeci u BALKANU i lagano ispijajuci sarajevsko pivo.......


Stara dobra Zenicanka,tada je sto je zanimljivo bio dozvoljen i saobracaj putnickim automobilima tom ulicom,mislim da je to bila prva robna kuca na podrucju Zenice ,a i dalje,i ako me ovaj moj mozak ne vara mislim da je prvo ime Zenicanke bilo " NAMA ",volio bih kad bi neko ovo potvrdio ili opovrgao...........Jer sjecanja blijede vrlo brzo.........

ZENICA,KAKVA JE NEKADA BILA,ZABILJEZENO NA SLIKAMA,A SCENIRANO POMOCU DOBROG BOGUMILA,ZABILJEZENO ZA BUDUCE GENERACIJE.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Odlicne slike, gdje si nasao stare slike, nikada nisam ove vidjela? Bas divno, fine uspomene..

Bogumil sagde ...

Moja mama mene ucila da cuvam stare stvari,pa ja evo i na ovaj nacin ih pokusavam sacuvati,prenjeti,a na neki nacin i ozivjeti........

Anonym sagde ...

Moj prijatelj i kum Tomislav Kostić i ja, Senad Dizdarević, Blatušani odmalena, uočavamo grešku u popratnom tekstu uz sliku "starog stadiona u Blatuši". Molimo da ispravite, radi se o sllici starog stadiona Bilino Polje. U pozadini se vide "Jevrejska kuća", stara zgrada "Perviza", dimnjak Toplane i dr.

U svakom slučaju imate pozdrav od Blatušana, Tome i Dizde!