mandag den 21. maj 2007

BORNHOLM den 21.05. 2007

Tesko vrijeme za matore prijatelju moj
Na zidovima nasi tragovi
Mi kruzimo kao psi
Djevojke se ne obaziru za nama
Njihove kose bude sjetu
Dug je put do vjecnosti
I mi ga prelazimo sutke i u miru

Hej stari sjeti se i reci mi nesto o njoj
Hej stari plati gem prijatelj si moj


tesko vrijeme za matore prijatelju moj
uloge su davno podjeljene
i svako ide svojim putem
tateki piju i zaplicu dok pjevaju
zene ih zaobilaze na mah
klinci ih rasturaju zbijeni u gomile
oni pljuju glasno i urlaju kao zvijeri

Hej stari sjeti se i reci mi nesto o njoj
Hej stari plati gem prijatelj si moj

tesko vrijeme za matore prijatelju moj
ljudi postaju nalik na kokosi
slabo vide i rano lijezu
a jutrom zure na kopanje
zbijeni u gomile duhana
dzepova usukanih od znoja dlanova
zalaze svuda i u sve guraju nos

Hej stari sjeti se i reci mi nesto o njoj
Hej stari plati gem prijatelj si moj .




BORNHOLM den 21.05.2007

Ingen kommentarer: