tirsdag den 27. februar 2007

ZENICA OKA MOGA 10


Krava je postala sveta zivotinja i u Zenici .....Hehehhaa !








Zenica zime 2005/2006 ,malo slika necega sto je se gradilo prije nepune dvije godine,a naravno tu su i neobicne slike,bar za modernu Zenicu u 2007 ,lokalnog seljana koji i dalje misli da je ovo 1948 pa moze svoju miljenicu " kravu " (koja je inace sveta zivotinja kod hindusa )da seta kroz sam centar grada.Ma nezamisliva scena,samo u filmovima vidjena.....Boze me sacuvaj...........Mogu misliti njegovo razmisljanje o gradu i proklinjanje zgrada i betona po kojem je hodio.....

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

svaka CAST BOGUMILE , SEMIR JE OVDJE , DOBRE FOTOGRAFIJE , MISLIMD DA SE SLAZES DA MOREMO NORMALNO PRICAT JER OBOJICA SMO ZENICANI CELIKOVCI , SAMO STO SLUSAMO RAZLICITU MUZIKU , NE VOLIM NI JA KRAVE PO ULICI .....

Anonym sagde ...

Meni je, Semire, drago uzivo vidjeti krave, pa makar i na asfaltu. Toliko da se zna. Na kraju krajeva, zasto ih gledati samo u cevapima, ovako su mnogo ljepse. Samo mi je zao sto im je asfalt neudoban.

Anonym sagde ...

Eto ti sad to - aman jare bi !!!! Skvo voli krave po ulici , eto ti sad
Ne voli se TURBO MUZIKA , a krave se vole !!!!??? , na safsltu , eto ti sad to razumi bogumile moj , sta ja sad da radim !!! , di ja sad da odem !!! , sta ja sad da mislim !!!!???

Anonym sagde ...

turbofolk niko ne voli - krave su lijepa ziva bica..
jel ti sad jasno, anonimni?

Anonym sagde ...

KOLIKO VIDIM I TI SI ANONIMNI COEK , J NISAM ANOMINAN , ZOVEM SE SEMIR I NEMAS POJMA KOLKO ZIVIS BICA VOLI TURBO SAMO U ZENICI , A U TO CE TE SE SVI UVJERITI KAD CECA NA BILINOM PUNOM ZAPJEVA ....

Anonym sagde ...

Da, Semire ti i vecina 'seljaka' obozava turbo folk, a pojenta je da normalna raja ne u Zenici ili bilo gdje u BiH; i sada razmisljaj o tome kako tvoji postovi i misli izgledaju..

p.s. kada se kaze 'seljak' ne misli se bukvalno vec na osobe kao sto si ti Semire

Anonym sagde ...

Zasto ne voljeti krave po ulici? Nije zalutala sama, tu ju je stoka dovela.

Bogumil sagde ...

Ma vidi nam Mariole sto se danas predstavlja i u zenskom licu!
Da nam neces Mario mozda i spol uskoro promjeniti ?Na Tajlandu je najjeftinije ......upamti.....
Eto culi smo tvoje komentare par zadnjih dana,i sada sto,pa idi svojim putem,mi cemo svojim i mirna Bosna.....Ok ?I ne zaboravi otvoriti svoj blog,vjeruj mi pomoci ce ti..........

Anonym sagde ...

Ja zalosne pojave Turbo bloggera... Neki nikad ne odrastaju. Bole li te snovi o velikim djelima prijatelju? Kad se gase svjetla Göteborga sanjas li sve djevojke koje nisi imao, svu slavu koju ne doceka? A stari se...

Anonym sagde ...

semir, mario, halid.... su jedna osoba a ko ce na kraju znati ko ovo pise? u glavnom, neko ima previse vremena a jos manje mozga...
bogumil, kada ce nove slike? ides li uskoro u zenicu?