torsdag den 4. september 2008

DRUZENJE SA .....JEDNA LIJEPA NOC -MURTER JULI 2008 god.


29.07.2008,lijepa mirna noc u uvali Cigradja na Murteru,sa lijeve strane more,plaza,mnostvo svijeta,on,jedini i najbolji na bini sa buteljom crnog vina,ja medju svjetinom sa svojom digitalnom i polovkom votke,nezaboravno i zabiljezeno za sva vremena,drago mi da sam imao cast ga vidjeti i slusati uzivo,on,Rade Serbedjija !
Ne daj se Ines
Ne daj se godinama moja Ines
Drukcijim pokretima i navikama
Jer jos ti je soba topla
Prijatan raspored i rijetki predmeti
Imala si vise ukusa od mene
Tvoja soba divota
Gazdarica ti je u bolnici
Uvijek si se razlikovala
Po boji papira svojih pisama,po poklonima
Pratila me sljedeceg jutra oko devet do stanice

I rusi se zeleni autobus tjeran jesenjim vjetrom

Kao list niz jednu Beogradsku padinu

u vecernjem sam odijelu i opkoljen pogledima

Ne daj se mladosti moja,ne daj se Ines.....................











Rade Serbedjija - uvala Cigradja,Murter 29.07.2008

Hvala ti Rade !

Ingen kommentarer: