onsdag den 11. april 2007

NEKADA BILO ILU MOZDA NOSTALGIJA

Bilo nekada,davnih godina u Zenici je postojalo,a jos uvijek koliko znam postoji KUD Zeljezara,ovo su slike ili neke od slika proslosti tog drustva koje su sacuvane zahvaljujuci mojoj mami i zelio bih da ih ovim putem sacuvam za neke sljedece generacije ,a naravno i da ih podijelim sa onima koji redovno posjecuju moj blog.
A izuzetno bi mi bilo drago kad bi neko od posjetilaca ovog bloga prepoznao nekoga svoga i to mi javio na moj e-mail.









BILO NEKADA,DANAS SE TO ZOVE NOSTALGIJA !ILI SJECANJA KOJA NE BLIJEDE .

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Bilo nekada, bilo preljepo ... nostalgija me jos vise spuca iza ovih slika, hvala.. :)

Anonym sagde ...

Jesam nostalgicna gledajuci ove prelijepe slike nekada davni vrenena, nostalgija me jos vise prevlaci ovim slikama. Bogumile mnogo di hvala na ovone svemu sto nam punis duse starim slikama, pravi si covjek, pozdrav.