tirsdag den 9. januar 2007

Jednog dana nema me da nikada ne dodjem....












Jednog dana nema me da nikada ne dodjem


prijatelje koje znam ne poznajem kad prodjem


kao da me nikada na svijetu nije bilo


kao da me njezino tijelo nije grilo.......


Moja pjesma miruje a furala bi furke..........


Balkane moj....


budi mi silan i dobro mi stoj........


Nesto starih slikica Azre,koncert u CD-u -Sarajevo,mislim 1984,tu su dvije slikice Bijelog Dugmeta takodjer iz Sarajeva,mislim 1985-87 i jos pride nekih drugih slikica koje izazivaju nostalgiju .....


Dzaba je,mi Bosanci ne mozemo bez proslosti..........Proljece je 13 u decembru.........ili bilo kog drugog........


Kazi da li te pitaju za put ka nebu.........


Uzas je moja furka......


Ja sam kralj

sudbina je medresa
sa zastakljenim ocima
upravo prelazim ulicu.....
covjece ako zelis da saznas
pristani na sve
ako zelis da mjenjas ljude
ne odmeci se .............



Ingen kommentarer: